תפריט

לוח הכפל להדפסה • כרטיסיות לוח הכפל להדפסה

לוח הכפל להדפסה הוא כלי שעוזר לילדים ללמוד את הכפולות. כיוון שקשה לשנן את לוח הכפל, הכנו עבורכם לוח הכפל להדפסה במדפסת הביתית בצורה נוחה ובמספר עיצובים וצורות כך שלילדים הרוצים ללמוד או לתרגל את כישורי הכפל שלהם, יהיה קל ופשוט.

תוכן עניינים - לוח הכפל להדפסה

מהו לוח הכפל להדפסה

לוח הכפל להדפסה הוא קובץ המעוצב בפורמט המתאים להורדה והדפסה מהמחשב הביתי המכיל את טבלת לוח הכפל המרכזת את כפולות המספרים מ1 עד 10 עבור תלמידי בית הספר היסודי הלומדים כפל בכיתות הנמוכות. 

בעמוד זה תוכלו להוריד קצבי PDF המכילים עיצובים שונים של לוח הכפל להדפסה במהירות ובקלות בפורמט המתאים למדפסות הביתיות בישראל (A4)

למה משמש לוח הכפל להדפסה

ניתן להשתמש בלוח הכפל הניתנת להדפסה ככלי מועיל ללמד וללמוד כפל בצורה ויזואלית ופשוטה על ידי הדפסתה ולהשתמש בה כדי לתרגל הכפלת מספרים יחד. וכדי להבין מהר יותר את התשובה לתרגיל הכפל. ניתן להדפיס את לוח הכפל ולהתאמן על מילויו, הוא יכול לעזור לשנן את הכפולות השונות ואת האופן בו המספרים בתרגיל קשורים זה לזה.

איך מורידים ומדפיסים את לוח הכפל

למעשה יש שתי אופציות להדפסת לוחות הכפל להדפסה שנמצאים בעמוד:

  • עברו על עיצובי לוח הכפל בעמוד, לחצו על כפתור ההורדה של האחד המתאים לכם והוריד את קובץ הPDF למחשב. לאחר מכן תוכלו לפתוח אותו במחשב ולהדפיס אותו כמו כל מסמך אחר.

  • האופציה השניה היא ללחוץ על תמונת לוח הכפל המתאים לכם, ללחוץ על כפתור השיתוף בצד שמאל למעלה ולבחור בהדפסה. כך לוח הכפל הנבחר יישלח אוטומטית למדפסת שלכם להדפסה מיידית.

רוצים לקבל דפי עבודה ותכנים לימודיים בנושא לוח כפל ישירות לוואטסאפ?

פשוט הצטרפו לאחת מקבוצות הוואטסאפ הלימודיות והייעודיות של EZToddler הרלוונטיות לכם ותקבלו דפי עבודה ותכנים לימודיים נוספים ישירות לטלפון

בחירת לוח הכפל להדפסה המתאים לכם

כפי שציינתי קודם, בעמוד זה יש מספר עיצובים ללוח הכפל שלכל אחת מטרה שונה:

  • לוח כפל צבעוני – לוח כפל רגיל לשימוש יומיומי
  • לוח כפל שחור לבן – לוח כפל חסכוני בצבע המתאים לשימוש רחב עם הדפסות רבות (לדוגמה: לחלוקה לכל התלמידים בכיתה)
  • לוח כפל צבעוני ריק – מטרת לוח זה היא תרגול בו התלמיד ממלא בעצמו את לוח הכפל בהתאם לשאלות
  • לוח כפל ריק שחור לבן – לא המיועד לתרגול ושימוש הכולל הדפסות רבות לשם חיסכון בעלויות הדיו

כרטיסיות לוח הכפל להדפסה - לפי כפולות

בחלק זה של העמוד תוכלו להוריד כרטיסיות של לוח הכפל הדפסה עבור כל כפולה בנפרד. ניתן להשתמש בהן לשינון וכן לתלייה על קיר הפעילות בכיתה.

בְּרוּכִים הַבָּאִים לְקוּרְס הַהֲכָנָה לְכִתָּה א'