שאלון מידע עסקי ושגרת שיווק לספקי חינוך

היי חברים, ראשית כיף גדול להכיר וכיף שאתם בעניין לבדוק איתי אופציות לשת”פ עסקי

נעים מאוד, אני לירן, היזם והיוצר מאחורי EZToddler וספקי גפ”ן מתייעצים. אבא ל3 ומתמחה ביצירת תכנים ממגוון סוגים וקידומם בדיגיטל, בין אם מדובר בצילום והפקת סרטונים, תכני אאודיו ושירים, תכנים גרפים וכן תכנים כתובים. למעשה, אני עוסק ביצירת תוכן למעלה מ25 שנה ומגיע במקור מתחום הפרסום.

לירן חסון - יזם ויוצר תוכן | היוצר מאחורי EZToddler

בין לקוחותי נמנים:  גופי שידור כמו תאגיד השידור, מאקו, רשת 13, קול הים האדום, 103FM, לפ”מ ועוד וכן משרדי פרסום והפקה במסגרתם יצרתי תוכן למותגים הגדולים בארץ כמו ערוץ הופ!, הדברות, רכבת ישראל, דומינוס פיצה, קינדר, אולג’ובס, ישראכרט, לאומי קארד, נגב קרמיקה, ליידי קומפורט ועוד רבים.

מה אני מציע

החשיפה של ערוץ היוטיוב של EZToddler מגיעה לכ-300,000 יוניקים בחודש המורכבים מאנשי חינוך (והורים) המשתמשים בתכנים באופן יומיומי בבתי הספר והגנים.

כמו כן, בקהילות אנשי החינוך של איזיטודלר חברים כ-30K אנשי חינוך פעילים שמחפשים ומבקשים תכנים לימודיים וזו הזדמנות מצויינת להכיר את העסק שלך לאותם אנשי חינוך והורים ולמצב את עצמך כאוטוריטה בתחומך תוך קידום הנכסים הדיגיטלים שלך!

במידה ואין לך ידע ביצירת תכנים שיווקים או שפשוט אין לך זמן לזה, אני יכול לייצר את התכנים האלה עבורך, בין אם מדובר בסרטון תדמית, סרטונים לימודיים או שורטים ורילז לשיווק ובין אם מדובר ביצירת פוסטים וקרוסלות עם עיצוב גרפי לאינסטגרם ופייסבוק או אפילו הקלטת פודקאסט ובניית אתר לעסק

אני יכול לעזור לך לקדם את עצמך בעזרת תוכן (בין אם אתם אלה שתיהיו מול המצלמה ובין אם אתם מעדיפים שלא. יש פתרונות להכל!)

לאחר שיש בנק של תכנים לקידום העסק שלכם, בין אם אתם תייצרו אותם או שאייצר אותם בשבילכם, החלק החשוב ביותר בשיווק עסק הוא בניית קהילה סביב העסק תוך כדי בניית מודעות למותג (העסק) על ידי הפצה קבועה של תכנים בעלי ערך ללקוחות הפוטנציאלים שלכם.

ניהול סושיאל זו מעמסה גדולה עבור בעל עסק שכן הדבר דורש השקעת זמן וכמובן ידע וכאן אני נכנס לתמונה עם בניית אסטרגיית תוכן שיווקי וקהילה לעסק.

ועכשיו, אחרי שהכרתם אותי קצת יותר, נעבור לשאלון כדי שאכיר גם אתכם!

זהו שאלון סטנדרטי בו תוכלו לתת לי פרטים על העסק שלכם ועל שגרת השיווק שלכם כדי שאוכל להבין איך אני יכול לעזור לכם ברמה השיווקית. אשמח אם תמלאו אותו טרם הפגישה שלנו.

(שימו לב, רצוי לענות על כל השאלות. במידה ואין לכם תשובה, נא לרשום. “כרגע אין”)

נא המקום להוסיף את הקישור לעמודי הסושיאל שלך. במידה ואין, נא להשאיר ריק.

בְּרוּכִים הַבָּאִים לְקוּרְס הַהֲכָנָה לְכִתָּה א'

דילוג לתוכן